Fedo Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 Brand: Mavic Model: Ksyrium Elite 28" Short description: Vannejarruille kevyt kiekot Description: Erinomainen kevyt kiekot, joka tekee halpasta erittäin hyväa päivityksestä ajoon. Voi myydä yhdessä tai erikseen koska setti ei ole täydellinen samanäköiset. Etukiekko on Mavic Ksyrium Elite -malli 2011 (sopi enintään 32 mm renkaat) Takakiekko on Mavic Ksyrium Elite -malli 2007-2008 sillä on Campagnolo freehub. (suositellaan enintään 28 mm renkaille, mutta olen testannut sitä 32 mm: n kanssa ja se on mahdollista, mutta näkö on hieman "lampun-muodossa") Molemmissa on tiivistetyt laakerit, aero-pinnat ja vielä hyvää Continental Grand Prix 4000 -renkaat 700x23C Kiekot rullaavat erittäin pehmeästi ja jarrupinta on hyvässä kunnossa. Mieluummin nouto, mutta voin lähettää hyvin pakattuna ostajan kustannuksella ja riskillä. Huom: Pikalinkut eivät ole alkuperäisiä, vaan Shimano. Campagnolo 10s takapakka löytty lisähinnalla tarvittaessa. Hinta 80 euro/kpl tai 140 euroa molemmilta. Myyn ne, koska en tarvitse niitä enää Price: 140 € City: Laukaa Province: Keski-Suomi Contact information: nolla-5-nolla 472 22 3o
Trifactory Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2021 Terve ! Mulla ois tarvetta tuolle takakiekolle tai oikeastaan tarvitsisi vain yhden pinnan,ei sulla varapinnaa ole myydä ? Lähtisikö takakiekko 50 e : llä ?
Fedo Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 21 hours ago, Trifactory said: Terve ! Mulla ois tarvetta tuolle takakiekolle tai oikeastaan tarvitsisi vain yhden pinnan,ei sulla varapinnaa ole myydä ? Lähtisikö takakiekko 50 e : llä ? Kiitos tarjouksesta. Katso Y.Viesti. Terveisin. F.
Trifactory Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2022 Terve ! Ollaan tulossa keskiviikkona Vaajakoskelle. Onko Mavicin takakiekko vielä myynnissä ? T : Esa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään