Antti Kuusenmäki Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2021 Brand: MYYTY Mavic Model: Ksyrium Elite Short description: Kiekkopari Description: Vähän ajettu, hyväkuntoinen kiekkopari avorenkaille. 11s kasettirunko Campan pakalle tulee mukana. Nouto Helsingistä (00580). Price: 200€ City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: 045 325 7970 [email protected]
filcas Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 Hei, ovatko kiekot edelleen myynnissä? t. François Castel
Antti Kuusenmäki Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Moi, muutamia kiinnostuneita on mutta kauppoja ei ole tehty eli vielä myynnissä. Olen vähän selvitellyt ja hankkinut sopivan laatikon eli toimitus Matkahuollolla onnistuu myös hintaan 24,9€.
filcas Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 moi, voisi tulla hakemaan itse, mutta se Campagnolo kasettirunko askarutta vähän, kun mulla on itse Shimano 10v... runko pitää vaihtaa siis? t. F. C.
Antti Kuusenmäki Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Moro, ei ole kummoinen homma vaihtaa kun pakka on jo irti. Tässä ohjeet: http://www.bicyclingaustralia.com.au/news/workshop-changing-a-freehub-body
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään