Jupeko Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2021 (muokattu) Brand: Yt Model: Jeffsy CF Pro vm.2019 Short description: 29 hiilikuitu täysjousto Frame size: L Description: Myynnissä loukkaantumisen takia modernilla geometrialla varustettu hiilikuiturunkoinen Jeffsy. Sopii erittäin hyvin suomen olosuhteisiin, sillä pyörä on erittäin kykenevä niin ylä- kuin alamäkeenkin. Takaiskari huolettu Fillariosassa keväällä ja keulan alajalkojen öljyt ja tiivisteet olen vaihtanut itse 2x/vuosi. Pyörä on erittäin siistissä kunnossa (katso kuvat) pesty ja huollettu säännöllisesti.Muutoksena alkuperäiseen kokoonpanoon keulaan on asennettu 150mm ruoto (alkuperäisen 140mm saa mukaan), sekä satula on vaihdettu Ergonin sm4 (alkuperäisen saa mukaan) Halutessaan mukaan saa valita muutamat vaihtoehtoiset renkaat, iskaripumpun yms. irtotavaraa, joita matkan varrelta on tarttunut mukaan. Edit vanteet rihdattu 12.8 eli tästä huippu trail pyörä suoraan ajoon. Tarkemmat specsit linkin takaa https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/YT/Jeffsy-29-CF-Pro,25393 Price: €2800/ Tarjouksia kuunnellaan City: Vihti Province: Uusimaa Contact information: [email protected]/ nolla4nolla 556 4017 Muokattu: 2. Elokuuta, 2021, käyttäjä: Jupeko
Jupeko Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 23 minutes ago, eikkakeikka said: Onnistuuko tänään koeajo? Pistän yv
k2x80w Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2021 Montako kilometriä rullailtu? Voimansiirtoa uusittu? Onko ollut sulla alusta asti vai useampi omistaja?
Jupeko Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2021 (muokattu) Stravan mukaan tänä vuonna ajettu 270km ja viime vuonna 1200km ja 2019 n.800km. Ketjut ja takavaihtaja vaihdettu keväällä muuten orkkis. Olen ensimmäinen omistaja. Pistä Yv jos haluat lisätietoja🙂 Muokattu: 12. Elokuuta, 2021, käyttäjä: Jupeko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään