Pedalpusher Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Marino Malli: Enduro Lyhyt kuvaus: jäykkäperä 27,5" Rungon koko: L/XL Kuvaus: Pitkä, vakaa, hauska Enduro jäykkis myyntiin. Tästä edullinen aloitus aggressiiviseen jäykkäperäelämään. Huippuhauska esim. Sappeen parkkipyöräksi. Pitkän etukolmion ja loivan keulakulman ansiosta vakaa kovassakin vauhdissa. Lyhyempi chainstay tuo vähän ketteryyttä 27,5" kiekkojen kanssa. Wheelbase 1245mm BB Drop 40mm Stack 620mm Reach 500mm Toptube 665mm Head angle 63,3 astetta Headtube 120mm Seat tube 480mm Chainstay 420mm Seat tube angle 74 astetta Naarmuja ja kolhuja on käyttökohteista johtuen. Mutta kestävä teräsrunko jaksaa ja kestää. Hope ohjainlaakeri. Spank alu 60mm risertanko, 780mm leveä. Hussefelt 40mm stemmi. Rockshox Pike RC 150mm keula, alajalkojen huolto tehty hiljattain. Sram GX kammet. Sram NX vaihtaja ja liipaisin. Sram Level T jarrut 200mm levy edessä, 180mm levy takana. Metallijarrupalat. eThirteen trs+ etukiekko, Huck Norris insertti, Maxxis Minion DHF exo. DT Swiss EX471 takakiekko DT350 ratchet navalla, Huck Norris insertti, Onza Citius enskarengas. Odi Vans lock-on gripit. Siirtopolkimet. Joku penkki. Mukaan tulee kasa renkaita. About 10kpl hyviä renkaita, maxxis, specialized eri malleja. Mieluiten nouto. Kuljetuksesta voidaan sopia. Hinta: €900 Paikkakunta: Laihia Maakunta: Pohjanmaa Yhteystiedot: Yv Muokattu: 30. Elokuuta, 2021, käyttäjä: Pedalpusher Hintaa alas
Tuhoutumaton Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Hei, minkä kokoinen tuo xl käytännössä on. Miten pitkä sinä esim. olet? Itse olen 181cm, mahtaakohan olla liian iso minulle?
Pedalpusher Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 Yv.llä vastattu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään