Verre79 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Bergamont Malli: Prime RS MGN Lyhyt kuvaus: Sram Etap, 3450€/tarjoa Rungon koko: 55 Kuvaus: Nyt olisi tarjolla lähes uuden veroinen hiilari maantiekiituri vm.2016. Näitä tuskin Suomesta muita löytyy. Hyvänä pidetty ja huollettu. Voimasiirto hyvässä kunnossa (edessä 52/39, takana 11-28). Tarkoitus on vaihtaa levyjarrulliseen kiituriin, niin tämä yksilö uuteen kotiin. Itse olen 179cm, mutta sopii valmistajan mukaan 174-179cm mittaselle. Mielestäni pidemmällekin. Vaikka onkin Bergamontin omat hiilarikiekot, niin silti kevyet ja hyvät. Pyörän paino vain 6,9kg. Itse olen ostanut pyörän uutena vuonna 2017 ja tehnyt jotain muutoksia alkuperäiseen: -kiekkojen pinnat vaihdettu (alkuperäiset oli liian lyhyet) -keskiölaakeri vaihdettu -vaihteet sähköiset sram etap -tanko Pro alumiini -stemmi Pro 90mm. -vapaaratas vaihdettu juuri -ovaali eturattaat (absolut black) -kumit continental gp5000 28mm. Alkuperäiset speksit: http://www.bikeroar.com/products/bergamont-bicycles/prime-rs-mgn-2015/specs Mukaan saa 3 akkua + laturi ja ultegran hiilaripolkimet. Löytyy myös alkuperäinen Easton hiilaritanko, 80mm stemmi ja ovaali sinkularatas eteen (50 piikkinen) jos haluaa. Pullotelineet ei kuulu kauppaan. Jos kiinnostuit, niin kysy rohkeasti lisää. Hinta: 3450€/tarjoa Paikkakunta: Vaasa Maakunta: Pohjanmaa Yhteystiedot: [email protected], YV, 0505461725 Muokattu: 22. Heinäkuuta, 2021, käyttäjä: Verre79
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään