Simopanssi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2021 Merkki: Cannondale Malli: CaadX 2019 Ultegra Lyhyt kuvaus: Cyclocross/gravel Rungon koko: 56 Kuvaus: Kesällä 2019 Velosportista ostettu ja siellä huollatettu Cannondale CaadX ultegran osilla. Koko 56. Olen itse 181 cm pitkä ja kuvassa omilla säädöillä. RUNKO CAADX Disc, SmartForm C2 Alloy ETUHAARUKKA Cannondale CAADX Disc, Hiilikuitu, flat mount, 12x100 thru axle KIEKOT Maddux CX 2.0, 28h, tubeless RENKAAT Vittoria Terreno Mix, 700 x 33c, litkutettu/Tubeless VAIHDEVIVUT Shimano Ultegra, 2x11 ETUVAIHTAJA Shimano Ultegra TAKAVAIHTAJA Shimano Ultegra KAMPISARJA Cannondale Si, BB30 w/ FSA rings, 46/36 TAKAPAKKA Shimano Ultegra, 11-34, 11-speed JARRUT Shimano Ultegra hydro disc 160 mm levyillä RUNKOKOKO 56 Jonkun verran pyörässä on käytön jälkiä, pyörällä ajettu soraa ja toisilla kiekoilla myös asfalttilenkkiä. Geo on mukava ja pyörä soveltuu hyvin soralla ajoon, cyclocrossiin ja työmatka-ajoon. Kiekot vaihtamalla myös ihan maantie maistuu hyvin. Kuvassa näkyvät lisävarusteet (pulloteline, pumppu, satulalaukku) jää minulle, jos ei toisin sovita. Pyörä Pohjois-Haagassa ja koeajo onnistuu siellä. En lähetä. Myynnissä myös muualla. Hinta: 1200 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä alkuun
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään