Neat Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Merkki: Ostetaan Malli: naisten Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 44-47 cm Kuvaus: Etsinnässä maantiepyörä 157 cm pitkälle kuskille ensimmäiseksi maantiepyöräksi. Avoin merkkien suhteen. Nouto onnistuu Lahti-Turku, pääkaupunkiseutu. Hinta: € Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: yksityisviesti
Ketjuveto Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2021 Hei, Oletko jo saanut ostettua maantiepyörää? Meillä olisi vapaana PlanetX-kuiturungolla, 105 osilla ja DT Swiss kiekoilla oleva oleva maantiepyörä. Vaimokin siirtymässä soratiekurvailuihin, joten maantiepyörä jäämässä vapaaksi. Hän myös 157 cm, joten on passeli Sinulle. yt. Jani Pääkkönen
villarilla Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2021 Moikka. Onko pyörää löytynyt? Mulla on alumiinirunkoinen Bianchi Via nirone 7, kokoa 46 muistaakseni. Campagnolon veloce-osasarja. Pyörä on team rynkeby tarroilla, voit googlaa team rynkebyn 😀 Olen itse myös 156cm pitkä. Ajettu vuonna 2013 -2015 paljon, sitten ollut lähinnä koristeena. Hyvässä kunnossa, huollossa voisi kuitenkin käyttää. Kiinnostaako? Terveisin Virve
Meikämyy Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2021 Minkä hintainen Bianchi on ja missäpäin sijaitsee? 😊
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään