andiam0 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2021 Merkki: Canyon Malli: Endurace AL 7.0 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: koko L Kuvaus: Myydään hyvässä kunnossa oleva Canyon Endurace alumiinirungollinen maantiepyörä uuden pyörän tieltä. Pyörä on ostettu kesällä 2017 ja sillä on ajettu aktiivisesti kesään 2020 asti. Sen jälkeen ollut lähinnä olohuoneen koristeena, kun pyöräilyt on hoitunut toisella pyörällä. Muutenkin pyörää on säilytetty aina kuivassa sisätilassa. Pyörällä on ajettu kuivalla ja aurinkoisella säällä poislukien pari yllätyssade-lenkkiä. Putsattu ja rasvattu säännöllisesti. Osia ei ole vaihdettu ketjua (ultegra, n.1000km alla) sekä ohjainlaakerin kantta & käpyä lukuun ottamatta. (Canyonin originaali oli toiminnaltaan aika huono). Alla tarkempia speksejä Koko: L. Itse olen 180 cm, jalan sisämitta n. 88cm. Olen lyhentänyt stemmiä 20mm, mutta alkuperäinen 110mm stemmi on myös mahdollista saada mukaan. Runko: Alumiini Haarukka: Hiilikuitu Voimansiirrossa täysi Ultegra-osasarja Kiekot ovat Mavic aksium clincher, joilla ajettu ainoastaan 2017-2019, sillä sen jälkeen päivitin vanteet. Satula: Wtb Volt Polkimet Shimano SPD-yhteensopivat, mukaan lisähinnasta 35e Hinta: 1000 €, ilman polkimia 965 € Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: nolla4nolla 7685874 antti100(ät)hotmail.com
Romppanee Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Moi. Onko tämä mennyt jo? Terv. Eetu
andiam0 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Moi, tämä meni valitettavasti jo.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään