juhamarkus Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2021 Brand: Pelago Model: San Sebastian Short description: 3-vaihteinen, etutarakka Frame size: 54cm Description: Myydään todella vähäisen käytön takia Pelagon San Sebastian. Ostovuosi 2015. Kilometrejä takana naurettavan vähän, ehkä noin 200-300. Kunto tosi hyvä. Kolme vaihdetta jolla kiva ajella niin kaupungissa kuin hieman pidempiä lenkkejä. Etutarakalle saa yllättävän isonkin tavaran kulkemaan. Price: 750€ City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: Yv / 050 357 7547
Kruna Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2021 Hei, onko pyörä vielä myynnissä? Olisin kiinnostunut sen ostamisesta. Voin milloin vaan tulla katsomaan sitä. Parhain terveisin, Juha
juhamarkus Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2021 36 minutes ago, Kruna said: Hei, onko pyörä vielä myynnissä? Olisin kiinnostunut sen ostamisesta. Voin milloin vaan tulla katsomaan sitä. Parhain terveisin, Juha Moikka, Pyörä on vielä myynnissä :) Laita viestiä aloituksessa näkyvään numeroon niin sovitaan aika.
Kruna Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2021 Hei, laitankin viestiä, mutta yksi tarkistus. Onko tuo pyörä sopiva 185 pitkälle? Jostain nettisivuilta luin, että tämä malli saattaisi olla liian pieni, mutta osaatko sanoa? Kiitos!
juhamarkus Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2021 13 hours ago, Kruna said: Hei, laitankin viestiä, mutta yksi tarkistus. Onko tuo pyörä sopiva 185 pitkälle? Jostain nettisivuilta luin, että tämä malli saattaisi olla liian pieni, mutta osaatko sanoa? Kiitos! Olen 173 ja tuo minulle sopiva. Auttamatta on liian pieni 185 pitkälle
Jani L. Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2021 Hej! myytkö tuon etutarakan erikseen?
juhamarkus Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 21 hours ago, Jani L. said: Hej! myytkö tuon etutarakan erikseen? Moro! En myy, ainoastaan pakettina!
Kruna Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 Hei JaniL ja juhamarkus, minulta kysytään ja vastataan kysymyksiä, joita en ole esittänyt. Tsekkaatteko osoitteet, jotta voitte olla toisiinne yhteyksissä ilman minua. Kiitos ja hyvää kesää!
juhamarkus Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 3 minutes ago, Kruna said: Hei JaniL ja juhamarkus, minulta kysytään ja vastataan kysymyksiä, joita en ole esittänyt. Tsekkaatteko osoitteet, jotta voitte olla toisiinne yhteyksissä ilman minua. Kiitos ja hyvää kesää! Sulla voi olla tässä ketjussa ilmoitukset päällä? Klikkaa oikealta ylhäältä 'following' ja vaihda asetuksia. Ymmärtääkseni minä tai Jani ei erityisesti sinulle suunnattu viestejä Hyvää kesää!
Kruna Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2021 Sori, luulin tehneeni niin, mutta näemmä en sittenkään! Pahoittelen sekaannuksesta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään