JykkeTee Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2021 Merkki: Joku Malli: Maantiepyörä Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu- tai Alurunko Rungon koko: XS tai S Kuvaus: Etsitään hyvää käytettyä pientä ja kevyttä maantiepyörää tai gravelpyörää 160cm naiselle. Mielellään hiilikuiturungolla, mutta hyvä alurunkoinenkin käy. Hinta: Alle 1500€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Jyrki Puh. 0407472998
[email protected] Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Hei Jykke Tee, joko olet ostanut pyörän? Jos et, niin käy kurkkaa ilmoitukseni lauantailta Trek Emonda ALR5. Terkuin Ossi Martikainen
JossuV Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 Moi, Minulla olisi CANYON Endurace WMN CF SL Disc 7.0 luultavasti tulossa myyntiin. On väriltään kokonaan musta, koko 2XS. Olen itse 158 cm. Pyörä on ostettu 07/2019. Olen ajanut sillä tosi vähän, varmaan vain yhteensä muutaman sata kilometriä. Pyörällä ei ole kaaduttu, eikä siinä mielestäni ole juuri käytön jälkiä. Olen harkitsemassa myyntiä, koska tulee ajettua niin vähän. Mikäli kiinnostaa, niin voin laittaa kuvia sähköpostilla. Pyörä on Ruokolahdella. Lisää voi kysellä suoraan sähköpostista jozzuv74 (at) gmai.com. Terveisin, Johanna Vesanto
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään