hcb Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2021 Merkki: Tunturi Malli: International Lyhyt kuvaus: cyclocross-pyörä Rungon koko: 58 Kuvaus: Minulla uudesta asti ollut tunturin cyclocross. Ovh muistaakseni 1200-1300e. Itse olen 190cm ja pyörän runkoko oli 58 tai 60 ja muistaakseni sopi 185-195cm mittaiselle. Pyörällä on ajettu alle 2000km yhteensä. Enimmäkseen ollut säilytyksessä sisällä. Edellisen kerran huolettu 2017 haagan pyörähuollossa jonka jälkeen ei ole kuin kerran kokeiltu. Noin kuukausi sitten kokeilin pyörän ja takarenkaan sisäkumi pamahti, myös etukumi on tyhjentynyt tässä kuukauden aikana. Mukaan tulee ortliebin pieni istuimen menevä vedenpitävä pussi johon mahtuu sisäkumi, työkalu ja pieni pumppu. Kuvassa näkyvä pieni pumppu ja yksi käyttämätön sisäkumi. Valkoinen pulloteline. Etu ja takaheijastin ja huoltokirja. Sisäkumi voidaan vaihtaa takapyörään jolloin ostaja voi koeajaa pyörän. Etukumi pitää siis mahdollisesti myös vaihtaa tai ainakin tarkistaa miksi ei pitänyt ilmoja. Muita puutteita ei tiedossa. Tästä laadukas alumiininen maantiepyörä jolla pystyy menemään myös hiekkapolulle. Kumien vaihdolla suoraan ajoon. Nouto vain Espoon Lintuvaarasta. Voidaan toimittaa pk-seudulla ennakkovarausmaksua vastaan. Voidaan vaihtaa hybridiin tai maastopyörään joka sopii 190cm pitkälle. Jos pyörien arvossa eroa voidaan tasoittaa rahalla. Hinta: 550 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: nolla neljä nolla 544 7687
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään