Jufo81 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Roadlite Lyhyt kuvaus: fitness-pyörä Rungon koko: S Kuvaus: Ostetaan Canyon roadlite 6/7 kokoa S. En halua sokkona tilata ulkomailta. Hinta: 600-1100 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV juho.sundquist(a)gmail.com Muokattu: 6. Kesäkuuta, 2021, käyttäjä: Jufo81
Tafi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2021 Hyvä valinta. Mulla on 7 S Shimano 105 osilla ja on kyl hyvä. Ei, ei ole myynnissä, sori.
Jufo81 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2021 (muokattu) 23 minuuttia sitten, Tafi kirjoitti: Hyvä valinta. Mulla on 7 S Shimano 105 osilla ja on kyl hyvä. Ei, ei ole myynnissä, sori. Juu, ainoa kysymysmerkki itselleni tuossa on matalampi ajoasento kun olen tottunut aika pystyyn ajoasentoon, siksi mielummin ostaisin käytettynä että pääsee koeajamaan. Mitkä muuten on mittasi, itse 173/80 (jalan sisämitta). Ilmeisesti S-koko sopii parhaiten? Muokattu: 7. Kesäkuuta, 2021, käyttäjä: Jufo81
Tafi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2021 Saman kokoinen olen. S on hyvä. On se ajoasento matalampi kuin markettihybrideissä, mutta ei mikään kippurasarvi. Kohta taas töihin pyörällä, odotan innolla, en töitä, mutta sitä pyöräilyä. Mielestäni se on hyvän pyörän tunnusmerkki 🙂 Toivottavasti löydät omasi, minä ostin kanssa (vähän) käytettynä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään