Heikkkkki Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2021 Merkki: Nishiki Malli: Altron Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: M Kuvaus: Pois uuden tieltä luotettavasti palvellut, kymmenisen vuotta vanha pyörä. Itse olen ajellut tällä viimeisen vuoden ajan ja kilometrejä taittunut vain n. 2000 km. Kaikki toimii kuten pitää ja pyörää on huollettu säännöllisesti. Vaihdoin just uudet tankoteipitkin, niin ei tarvii muuta ku kovaa ajoa, koska kaikki toimii niin kuin pitää. Etuhaarukka hiilikuitua ja takana käytetty tätä maagista materiaalia myös. Runko muuten alumiinia. Sopii ainakin minun pituiselle eli 175cm, mutta saa säädettyä varmasti myös pidemmällekin ja varmaan myös lyhyemmällekin. Takavaihtaja 105, pakka 9-vaihteinen 12-25 Etuvaihtaja Tiagra, Kammet R4550, jossa rieskat 50/34 Jarrut Tiagra Paino vakiokokoonpanossa alkuperäisen esitteen mukaan 8,5 kg ilman polkimia. Nouto Nurmijärven Klaukkalasta tai sopimuksen mukaan toimituskin onnistuu ainakin Uudenmaan alueella. Hinta: 500€ Paikkakunta: Nurmijärvi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV P. O4OO 897 287 E-posti heikki.t.immonen (a) gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään