Chris34 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 Merkki: Cannondale quick 5, XL, Kerava Malli: Quick 5 Lyhyt kuvaus: hybrid-pyörä Rungon koko: XL Kuvaus: Uudenveroinen, noin 800km ajettu. Kuitti löytyy. Ostettu kesällä 2019. Runkokoko XL, sopii noin 180-195cm, itse olen 183 ja mulle sopivan kokoinen. Erinomainen kevyt ja kestävä hybrid-pyörä päivittäisen käyttöön.Mikäli olet etsinyt järkihintaista ja toimivaa ratkaisua esimerkiksi työmatkapyöräilyyn olet nyt sen löytänyt. Kevyt alumiinirunko alumiinihaarukalla siivittää tämäm kaunokaisen kevyesti matkat kuin matkat. Ensihuolto suoritettu huhtikuussa. Takuuta vielä jäljellä 25.07.2021 asti Myynnissä koska ostin jo uuden pyörän. Kuvissa shimano kompipolkimet ei ole kaupan(saa 50€ hintaan jos haluat niitä) muuten normi polkimet tulee mukaan. Hinta: 490€ Paikkakunta: Kerava Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected]
bigbubba554 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2021 Moikka! Haluan vain varmistua, että onko pyörä jo myyty vai myynnissä. Kummatkin tägit näkyi hakutoiminnossa. yt. matias
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään