arttubull Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Merkki: Myyty specialized Malli: Carve expert Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä 29" Rungon koko: M Kuvaus: Myyntiin kalustopäivityksen alta specialized carve expert. Vaihteet: shimano xt Keula: rockshox reba Vuosi 2013 tai 2014 2xrenkaat Väri musta Pyörä ollut tosi vähällä käytöllä pieni maalihankaumia lukuunottamatta hyvässä kunnossa. Itse olen 176cm koko sopiva minulle Bonuksena on myös toinen hybrid pyörä myynnissä Nishiki 551 (torissa ilmoitus) runkokoko 20" ota molemmat lähtee 725€ Lisätietoja / kuvia whattsapp / signal Hinta: Xxxx Paikkakunta: Porvoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot yv, whatsapp 040viisiyksiyhdeksän3850
JupeT Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Terve Arttu - mahtaako olla 166cm kuskille liian iso runkokoko? Muuten ostan kyllä, kun pojalta varastettiin hiljattain uudempi ajokki Keravan asemalta.
arttubull Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Moro, Sanoisin M koon olevan 165 - 176cm Haluaisitko peräti molemmat pyörät? Tuon Nishikin tarina on semmoinen kun ostin itselle hybridin, mutta se oli tänne maalle väärä pyörä. On ollut mun äitin miehen käytössä ja nyt, kun hän osti uuden pyörän sain sen takaisin. Nishiki maksoi 1000€ kun sen ostin ja siinä on Deore / deore lx Vaihteet ja jarrut. Itsellä ei ole sille käyttöä ja en sitä haluaisi paalatakaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään