PetePekk Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2021 Merkki: On-One Fatty Malli: Fat Bike Lyhyt kuvaus: 26" Rungon koko: L Kuvaus: Myydään L-kokoinen hyvässä kunnossa oleva On-One Fatty -läskipyörä. Rungossa on käytön jälkiä, mutta pyörä toimii moitteettomasti. Ohjaamo: Stemmi HUSSEFELT ja tanko KORE RIVERA. Voimansiirtona takana vähän ajettu kymppipakka SRAM X7 vaihtajalla, edessä 32 piikkinen SRAM X5 GXP. Polkimet DEODORE XT. Etujarrulevy 203/ vaijeri ELDOR1. Takajarrulevy 185/ hydrauli SKELETAL. Renkaat MAMMOTH 26x4.00. Kurasuojat FATBOARD. Huom! Itse olen 181 cm pitkä ja niin kuin kuvista näkyy penkki on ylhäällä, joten lyhyemmätkin kuskit pärjäävät tämän pyörän kanssa. Hinta: Hintapyyntö 550 € Paikkakunta: Lieto Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Petri Pekkala 040 1655 825
AJH1964 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2021 Morjensta... Onko minkäänlaista arviota kilometreistä ??? Lieneekö mitään mittaria ollut käytösä ? Kuinkas tota on huollettu ? Itse vai alan liikkeessä ? terv. AskoJ
PetePekk Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2021 Terve. Valitettavasti pyörä on jo myyty. Petr
AJH1964 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2021 No voihan rähmä.... Otatko ilmon pois
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään