Terojk Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Cube Malli: Nutrail Pro 2016 Lyhyt kuvaus: fatbike 26" Rungon koko: 19 Kuvaus: Myydään vähälle käytölle jäänyt Cube Nutrail Pro 2016 läskipyörä. Olen pyörän kolmas omistaja, ostin sen helmikuussa 2017. Minulla on ensimmäisen ostajan alkuperäinen kuitti pyörästä hallussani. Ajettu minun toimestani noin 2000 km. Pyörä on huollettu 09/2019, jonka jälkeen sillä on ajettu noin 300km. Keväällä 2020 pyörään vaihdettiin uusi voimansiirto eturattaan vaihdon yhteydessä. Pyörään on tehty seuraavat päivitykset: - AbsoluteBlack ovaaliratas 30t - Brand-X Ascend XL Dropper Seatpost (+Race Face Turbine Dropper Remote) - Jumbo Jim 4,8", Tubeless kuorrutettuna vihreillä heijastinnauhoilla - Sikamakeet vihreät vaihteenvaihtajan rissat Mukaan tulee myös: - Fatboard-lokasuojat - Cube-juomapulloteline - Alkuperäinen satulatolppa - sisäkumi varalle Kauppaan ei kuulu: - kuvissa näkyvät polkimet Tarkat speksit ko. pyörälle löytyy täältä: https://www.cube.eu/en/2016/mtb-hardtail/fatbike/cube-nutrail-pro-metalngreen-2016/ Mieluiten nouto ja maksu käteinen/tilisiirto. Hinta: 1400€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: puhelin: nolla neljä nolla 588 27 38 email: terojk ät geemeili piste com Muokattu: 11. Toukokuuta, 2021, käyttäjä: Terojk Linkki lisäkiekkojen myynti-ilmoitukseen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään