KHM Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2021 Merkki: Polygon Siskiu N9 29" Malli: 2020 Lyhyt kuvaus: 10kk vanha enduro Rungon koko: L Kuvaus: 160mm joustava enduro tykki. Etu ja takaiskarit huollon jälkeen ajettu vain muutama lenkki. Olen itse 174cm ja pyörä just sopivan kokoinen. Ostettu Diamond Bikestä 7.2020. Takuu voimassa. Ostokuitti ja manuaalit löytyy. Shimano Xt osasarja. Paranneltu alkuperäisestä hiilikuituisella raceface next r tangolla, rf turbine r 35 stemmillä, pron 120mm hissitolpalla. Tarkempaa osalistaa tuolta: https://diamondbikes.fi/p38342/polygon-siskiu-n9 Hinta: €2390 Paikkakunta: Aura Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: 0000000
Allu50 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2021 Hei, olen kiinnostunut pyörästä. Miksi myyt pois? Jari
KHM Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2021 Totesin lyhyempijoustoisen Trail pyörän sopivan omiin ajoihin paremmin, ei siis pyörässä mitään vikaa. Tervetuloa kaupoille. Pyörä kulkeutuu myös Raisioon työpaikalleni.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään