Guest Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2013 Moro! Olen kiinostunut pyörästä mutta, yksi asia mietittää. Olen 186 cm pitkä mies ja ajattelin että olisiko pyörä vähän pieni mulle. Ja käykö sulle vaihtokauppa dh/maasto pyörän kanssa? Onko runko maalattu jälkeenpäin vai onko se kiinalaista kopio runkoa? Haluaisin tiedä nämä ensin kiitos! Terv.Sahin!
jge Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2013 Moro! Olen kiinostunut pyörästä mutta, yksi asia mietittää. Olen 186 cm pitkä mies ja ajattelin että olisiko pyörä vähän pieni mulle. Ja käykö sulle vaihtokauppa dh/maasto pyörän kanssa? Onko runko maalattu jälkeenpäin vai onko se kiinalaista kopio runkoa? Haluaisin tiedä nämä ensin kiitos! Terv.Sahin!Moro Sahin Valitettavasti olet liian pitkä mies tuolle rungolle/pyörälle. Aito alkuperäinen Planet X Exocet 2. Kyllä on maalattu mattamustaksi jälkeenpäin.
Guest Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2013 Kiitos tiedosta! Olen tosiaan lian pitkä tälle pyörälle. Toivon sulle hyvää jatkua!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään