Satu_K Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Cyclocross tai gravel Malli: Mikä tahansa Lyhyt kuvaus: Cyclocross tai gravel Rungon koko: 164 cm:lle Kuvaus: Ostetaan vähintään kohtalaisen hyväkuntoinen cyclocross tai gravel 164 cm:lle (runkokoko 48-50?), merkillä ei väliä. Hinta: max n.1500 € Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 22. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: Satu_K
jontteri Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 Löytyisi SUP Xmud 52 cm rungolla. Vaihtamalla lyhyemmän ohjainkannattimen pyörästä tulee sopiva.
Crossfit17 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 Tampereelta terve! Minulla olisi itseltäni tarpeettomana musta/punainen Felt F65X cyclocross pyörä. Vuosimallia 2019. Runkokoko 55 eli M. Sisältää lokasuojat ja kaksi satulaa. Levyjarrut ja oikein hyvät, ehjät osa sarjat vaihteistossa. 900 euroa.
Satu_K Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 Hei, kiitos yhteydenotosta. Tuo runkokoko taitaa valitettavasti olla itselleni (164 cm) selvästi liian suuri. Yt. Satu
TiiTe Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2021 Moi, mulla olisi Specialized Diverge E5 Sport cyclo (48 - ja olen itse 164 cm) . Vm. 2018. Fillari Mikkelissä.
Satu_K Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2021 Moikka, kiitos viestistä. Ehdottomasti olisin kiinnostunut vaikka Mikkeliin minun on autottomana hankala päästä ja haluaisin koeajaa pyörän. Mutta jos voit kertoa lisätietoja pyörästä ja lähettää pyörästä jonkun kuvan niin mietin asiaa vielä tarkemmin. En ole varma löysinkö netistä oikean pyörän tietoja. Eli onko mekaaniset vai hydrauliset levyjarrut? Mikä olisi hinta ja paljonko pyörällä on ajettu? Onko kuittia tallessa? Yt. Satu
Mannu Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2021 Minulla olisi myynnissä v 2014 ostettu, 44 kokoinen Cannondalen Caadx Ultegran osilla Tampereella. Ajettu kesät 2014-2017, jonka jälkeen ollut muutamaa lenkkiä lukuunottamatta ajamatta. Säilytetty aina kerrostalon sisävarastossa tai huoneiston sisällä. Itse olen 160cm pitkä ja geometria on kuitenkin hivenen iso, jonka vuoksi lähtee nyt myyntiin. Löytyy takuutodistus, kuitit ja muut lippulappuset. Huollettu 2020 keväällä merkkihuoltajalla, jonka jälkeen ei ajoja. Mukaan lukkopolkimet, juomateline ja lukko. Tarvittaessa myös koon 38 Shimanon klossit. Esim. tuolta voi katsella speksejä tarkemmin. https://www.thebikelist.co.uk/cannondale/caadx-disc-3-ultegra-2014.
Tumppi1 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2021 Hei. Minulla olisi Nokialla myynnissä Sup x-mud 48 rungolla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään