Eeduts Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2021 Merkki: Bianchi, Canyon yms.. Malli: - Lyhyt kuvaus: Ostetaan pyörä! 173cm Rungon koko: 53 Kuvaus: Ostetaan pyörä, mieluiten yllämainitsemiä merkkejä, mutta kaikkea voi tarjota!😄 Haku mahdollisimman pian! Hinta: - Paikkakunta: Järvenpää Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti!
jaani.salonen2 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Moi! Mulla ois lähes virheetön Nakamura prologun shimanon 105 osilla... Jos kiinnostaa niin soita 0442772659
Janski76 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2021 Moi, vieläkö olet pyörää vailla? Minulla olisi Basso Astra täyshiilikuitupyörä 53 cm myytävänä. Shimano Ultegra -osilla ja hiilikuituvanteet. Pyörä on hyvässä kunnossa, aika vähän käytetty.
Janne_78 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2021 Hei! Lisäsin juuri myynti-ilmoituksen:
Spyöräilijä Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2021 Hei, minulla mitoillesi sopiva Chebici oranssi pyörä käyttämättömänä tallissa tässä naapurissa, Jokelassa... Jos vielä ajankohtaista.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään