NiinaRnen Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2021 Brand: Scott Model: Sportser P55 2019 Short description: Hybrid Frame size: L Description: Hyvässä kunnossa oleva Scott Sportster P55 etsii uutta kotia, koska hän tuli syrjäytetyksi uudella Cubella ja nyt mököttää kellarin nurkassa tekemättä mitään. Veri vetää, tielle, lenkkipolulle taikka jopa maastoon. P55 omaa Shimano Aluksen etu, sekä takavaihtajat. Shimanon mekaaniset levyjarrut, 6061 alumiinirungon sekä Suntourin nex 4110 V2 etupumput. Pientä keväthuoltoa hän olisi vailla, vaikka suurimmat ja kalleimmat työt on jo tehty. Antakaa tälle pyörälle mahdollisuus uuteen aktiiviseen elämään. Hintakin on laitettu kohdilleen sitä ajatellen, että löytäisin uuden kodin mahdollisimman nopeasti Price: €175 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: Yksityisviesti
haamu Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2021 Hei! Olen kiinnostunut jos on vielä vapaana! Mistäpäin ja koska pääsisi katsomaan? -Henri
Philippe Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2021 Hi, Is the bike still available? Is it suitable for lady / 165cm ? I'm interested and can pick up asap. BR, Philippe
Elina Annika Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2021 Hei! Onko tämä vielä myynnissä ja jos on niin missä tarkemmin? t. Elina
Marjoh7276 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 Onko tämä pyörä vielä myynnissä? Olen kiinnostunut koska mullakin veri vetää lenkille luontoon, eikä mun citybike oikein toimi siellä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään