Mikkmar Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2021 Merkki: Specialized Malli: Turbo Levo Lyhyt kuvaus: VM 2020 Rungon koko: L Moottorin teho: 250W Kuvaus: Erinomaisessa kunnossa oleva vuoden 2020 Turbo Levo. Olen pyörän toinen omistaja. Pyörällä on ajettu 1221,6km, akun kunto 100%. 500wh akku. Renkaina hyväkuntoinen 2,6 leveä Butcher-Eliminator kombo luonnollisesti litkutettuna. Pyörään vaihdettu seuraavat osat: Magura MT 5 jarrut eteen ja taakse 203mm Maguran levyt eteen ja taakse SQ Lab 30X high ohjaustanko (12 astetta), 780mm leveä Huollot normaalin ylläpidon lisäksi: Keulan alajalkahuolto jonka jälkeen ajettu n 10h Uudet ketjut joilla ajettu n 30km. Jarrut ilmattu juuri Olen pyörän toinen omistaja, olen ostanut pyörän 12/2020. Pyörä ostettu alunperin 3/2020 Suomalaisesta kivijalasta, ostokuitti ja kaikki pyörän mukana tulleet paperit luonnollisesti tallessa. Hinta: 4100€ Paikkakunta: Järvenpää Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Mikko Marttunen O4O 844 9565
Mikkmar Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2021 8 minuuttia sitten, tonitin kirjoitti: Minkä kokoine runko? L koko, täydensin vielä ilmoitukseen kun oli unohtunut.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään