juruotsi Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2021 Merkki: Cube Malli: Access Pro WLS Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä 27,5" Rungon koko: 13,5 Kuvaus: Hyväkuntoinen ja suhteellisen vähän ajettu tsygä. Vuoden 2016 mallistoa mutta otettu käyttöön 2017 keväällä. Tarkat speksit löytyy täältä: https://www.cube.eu/en/2016/woman-like-series/access-wls/cube-access-wls-pro-whitenmint-2016/ Tekninen kunto hyvä. Muutamia visuaalisia käytön jälkiä löytyy, ehkä suurimpana satulan reunan pehmusteen vaurio (näkyy kuvassa). Tervetuloa tutustumaan. Yhteydenotto yksityisviestillä. Hinta: 320€ Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: Fillaritorin yksityisviesti.
TatuV Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2021 Hei, olisin kiinnostunut tästä ja voisin varata tämän. Onnistuisiko matkahuollolla lähettäminen? Yt, Tatu Vuorio 0505865834 [email protected]
Mikahml Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Jos edellinen ei ota niin meille😊 -Mika Huostila
ViNi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Hei! minä olen Jyväskylästä ja etsin teinille (164cm pitkä) pyörää. Olisiko hyvä koulumatkoihin yms? Voisin tulla vaikka tänään ostamaan. Jos hyväksi todetaan. Yst.terv. Virpi
Mikahml Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 2 tuntia sitten, ViNi kirjoitti: Hei! minä olen Jyväskylästä ja etsin teinille (164cm pitkä) pyörää. Olisiko hyvä koulumatkoihin yms? Voisin tulla vaikka tänään ostamaan. Jos hyväksi todetaan. Yst.terv. Virpi Suosittelen etsimään S tai jopa M koon rungolla olevaa pyörää, tuo xs on auttamatta liian pieni.
Arde0808 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Hei, onko pyörä vielä myymättä??
ViNi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2021 7 tuntia sitten, Mikahml kirjoitti: Suosittelen etsimään S tai jopa M koon rungolla olevaa pyörää, tuo xs on auttamatta liian pieni. Kiitos vinkistä 😊
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään