Mitooska Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Mondraker Malli: Dune RR Lyhyt kuvaus: Täysjousto 27.5” Rungon koko: XL Kuvaus: Hieno pyörä metsiin ja bike parkkeihin. Pientä laittoa vaatii ja esim istuintolpan vaijeri poikki. Uusi vaan tilalle. Kysy lisätietoja. Pyörä löytyy Naantalista ja mahdollista saada Vantaalle. Hinnasta voidaan neuvotella:) Hinta: €800 Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] Muokattu: 4. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: Mitooska
Anne Valonen Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2021 Moi! onko milloin ostettu? Onko rungossa halkeama ( teippi)? Pääseekö testaamaan Vantaalle? yst, Anne
Mitooska Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Moi, 2012 malli ja ostettu ensimmäiseltä käyttäjältä 2015. Siitä lähtien ollu mulla. Ei isompia naarmuja ja mitään halkeamia. Teippi oli pitämässä poikennutta satulatolpan vaijeria:) Pyörää pääsee huomisesta lähtien testaamaan Vantaalle. -Miska Muokattu: 6. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: Mitooska
veetee Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Kiinnostelee myös kyseinen pyörä. Minkä kokoiselle toi XL abaut menis? Itse 188 cm Muokattu: 5. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: veetee
Mitooska Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 Moi, Olen itse 197 cm ja hyvin meni ajot. Itselleni ehkä hieman pieni mutta riippuu paljon ajosta.
Mm15k Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Moi! Onko fillari vielä myynnissä? Pääsisikö huomenna illalla töitten jälkeen kokeilemaan? Itse asun vantaalla. Muokattu: 6. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: Mm15k -
Mitooska Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Moi, Kyllä on ja pääsee kokeilemaan. laita vaikka sähköpostia niin sovitaan aika: [email protected] -Miska
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään