Persröör Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2021 Brand: Voi poistaa Model: . Short description: . Frame size: . Description: . Price: -- City: Oulu Province: Pohjois-Pohjanmaa Contact information: .
mikkoniila Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 Mitkä navat noissa kiekoissa on?
Persröör Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2021 Oon yrittänyt etsiä tietoa samasta asiasta joka paikasta mutta ainoa mitä oon löytänyt on: Features: Adventure/All-Mountain wheels 40mm ID, 44mm OD double wall aluminum disc rim Pawl system engages every 9.6 degrees International Standard 6-bolt disc rotor mount Specifications: Size: 27.5" (650b) Front Rear: Rear Rim: Aeffect Plus Internal Rim Width: 40mm Hub: Turbine Axle Spacing: 12 x 148mm Boost Hole: 28h Spoke: Straight Nipple: Brass Color: Black Freehub Body: Sram XD Weight: 2065g/set Kehuja nuo on hintaisekseen saanu, ja sen verran mitä oon pyörällä rullannu, hyvin rullaa, jösses sentään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään