jukitech Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2021 Brand: ROSE Model: Xeon RS-3000 Short description: maantiepyörä Frame size: 53cm Description: Erittäin hyväkuntoinen Rose Xeon RS-3000, vm, 2013 mutta ajettu vain 2000km. Tästä hyvä pyöräpaketti esim. aloittelevalle pyöräilijälle josta kaikki kuitit ja ohjekirjat on vielä tallella. Ensihuolto tehty Velo & Oxygen liikkeessä ja pyörää on säilytetty asunnossa. Pyörä on hyvässä kunnossa, kaikki toimii kuten pitääkin. Myyn koska aika ei vain kerta kaikkiaan riitä tähän harrastukseen (näkyy kilsoissa). Pyörä on tilattu uutena Saksasta Roselta 2013 (ostokuitti ja kaikki ohjekirjat tallessa). Olen itse 174cm/75kg ja hyvin on sopinut minun kokoiselle, satulaa ja ohjaustankoa säätämällä sopii myös hieman pidemmälle henkilölle. Runko: Alumiini 53cm Polkimet ja kengät: Shimano SPD, Specialized Koko 43 Stemmi ja tanko: Rose 80mm, Ritchey Comp Logic curve 44cm Vanteet ja renkaat: Mavic Xyrium Elite S, Continental Grand Prix 4000 25mm Osasarja: Shimano Ultegra Pumppu: Blackburn Airstik SL - minipumppu Mukaan myös pieni satulalaukku johon menee vararengas + työkalut Price: €1200 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: aaltojs (miukumauku) gmail.com
AnniinaA Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2021 Moikka, mun sisko laittaa sulle spostia tästä pyörästä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään