HaraldH Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2021 Brand: Felt Model: Surplus 70 Plus 16" Short description: Jäykkäperä 27.5x3.0" 2x10 Frame size: 16" 400 mm Description: MYYTY Todella vähäisellä käytölle jäänyt jäykkäperäinen 27.5" plus pyörä. Alla on Schwalben Rocket Ronit 3.0", tubelessina ja litkuilla. Mukaan ei tule kuvien lokareita eikä valoja, pumppua tai laukkua. Olen ajanut tällä maks 150 km. Vasen kampi on inasen vino kaatumisen takia, jalka ei huomaa parin kilsan jälkeen. Minulla inseam ~81cm, ja tämä on sillä rajalla että se on liian pieni minulle. Eteen vaihdettu parempilaatuinen jarrulevy (shimano). rameset Frame: Felt 27.5+, double butted 6061 aluminum - BOOST 148mm Fork: SR Suntour Raidon - 120mm Wheels Wheels: Felt Double Wall - 27.5" Tyres: Schwalbe Rocket Ron Performance - 27.5 x 3" Drivetrain Gear Shifters: Shimano Deore - 10 Speed Front Derailleur: Shimano Deore Rear Derailleur: Shimano Deore - 10 Speed Chainset: Shimano Deore - 22/36T Cassette: Shimano - 11/36T Chain: Shimano HG54 - 10 Speed Pedals: Not included Components Saddle: Felt MTB Seatpost: Felt MTB Handlebars: Felt MTB - 720mm Stem: Felt MTB Brake Calipers: Tektro Xuriga Price: 12345 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: a
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään