Vipa84 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2021 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2021 Merkki: Cannondale Malli: Topstone 105 Carbon Lyhyt kuvaus: Gravel pyörä Rungon koko: L Kuvaus: Shimanon 105 osasarjalla hiilikuitu runkoinen cannondale gravelli. Rungossa ei ole kolhuja eikä naarmuja. Renkaiksi vaihdettu continentalin terra speedit. Pyörä ostettu toukokuussa 2020 tampereelta pyöräkauppa keskiöstä, missä myös tehty ensihuolto, ja kuitti löytyy tottakai. Aina sisällä säilytetty. Huollettu, puunattu ja hyvin pidetty. Ei kalpene uuden vieressä tämä pyörä. Pyörä sijaitsee Tampereella, tervetuloa katsomaan pyörää Hinta: €2350 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: 040 1282291
Toksane Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Terve! Minkä pituinen olet? Katsoin että L-koko menee max 186 cm kokoiselle jonkun ohjeen mukaan. Onko kokemuksesi mukaan näin?
Vipa84 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Oon ite 184cm. Oman näkemyksen mukaan kyllä mua pidemmälle menee hienosti, mutta kokeillahan se pitää että tietää mikä sit itselle hyvä. Satula nousee tosi paljon ylemmäks tosta missä on kuvassa. Tuo kuvan asento on itselle sopiva
MT2378 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Tähän voisin sivusta huudella, että oman kokemuksen mukaan Topstonessa vähän reilumpi mitoitus. Olen itse 191 cm pitkä ja XL kokoinen 2020 alumiinimalli tuntui itselle liian isolta.
Vipa84 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Juuri näin. Itsekkin arvoin M ja L koon välillä mutta kyllä se L oli oikea valinta mulle
Toksane Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 (muokattu) Itse 188cm ja just varmaan siinä L/XL välissä siis. Maantie Endurance -fillari löytyy runkokoolla 60 minkä korvaajaksi tällanen kiinnostaisi. Ehkä pitäisi kävästä Tampereen suunnalla kokeilemassa... Edit: ilmeisesti L oliskin oikea koko... Muokattu: 18. Helmikuuta, 2021, käyttäjä: Toksane
Vipa84 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Uskoisin kyllä että L on sun koko, mutta kokeilemallahan sen varmuuden saa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään