kalleez Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2021 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2021 Brand: Merida Model: eBig Tour 9.300 Short description: 29 tuumainen sähkö jäykkäperä Frame size: L Engine power: 250W Description: Hyvässä kunnossa oleva sähköjäykkäperä. Vasta noin 1300km mittarissa, huollettu säännöllisesti. Ostettu XXL:stä. VM 2017. Akku säilytetty aina lämpimässä ja on hyvässä kunnossa. Moottori: Shimano E6001 Akku: E6010 418Wh Ilmahaarukka: Suntour Raidon-XC-LOR 29 100mm Takavaihtaja: Shimano Alivio 9 vaihdetta Runkokoko: L Jarrut: Hydrauliset levyjarrut, Shimano M315 Renkaat: Maxxis Ikon 29 2.2 fold + EXO Protection Vaihdetut osat: Takapakka uusittu pari vuotta sitten, MTB polkimet (ei kuvassa), lyhyempi ohjainkannatin (alkuperäinen mukaan jos haluat) Tarjoa tai sitten vaihto täysjoustoon (sähköllä tai ilman) tai hyvää jäykkäperään min 120mm haarukalla. Mieluiten nouto Espoosta, mutta kulkeutuu PK seudun sisällä tarvittaessa Price: 1250€ City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: yksityisviesti
Jaakko Jäntti Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2022 Moi! Mua kiinnostas tää, vaihdossa saisit Corratecin C-cross -cyclocrosspyörän ja pari hunttia päälle. Ehkä tää on hieman kalastelua koska itse maksoin tuosta pyörästä vain 600€ mutta hinta tuli alas pyöräliikkeen loppuunmyynnin viimeisenä päivänä neuvottelun tuloksena, alkuun pyysivät 900€ koska oli niin vähän käytetty. Kuitti tallessa. Ostin sen toissakesänä ja jäänyt vähäiselle ajolle koska asun kantakaupungissa ja tulee helpommin otettua lyhyille reissuille joko mun vanha hybridi crescent tai ihan alepafillari (koska tää mun on pakko lukita kahdella u-lukolla ja ketjulla jos haluan ettei renkaat katoa yön aikana, Kalliossa kun asun). Tää on kuitenkin helkkarin kova tsygä, kaupunkiajossakin todella näppärä. Nyt kiinnostaisi sähköavusteinen koska olen lähdössä reissuun. Voin laittaa kuvia ja ajaa pyörän sulle testattavaksi jos kiinnostaa 🚴♂️
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään