Akilrl85 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2021 (muokattu) Brand: Cube Model: Nutrail Mastodonilla Short description: L, osat päivitetty Frame size: L Description: Cube nutrail 2019 jossa tämän talven alussa ostettu uusi mastodon keulalla. Pyörää päivitetty runsaasti. Hinta 1100 -Keula Mastodon jolla nyt ajettu noin 100km. Huomattava parannus edelliseen blutoon -uudehko Shimano SLX 1x12 vaihtaja + liipaisin -uudehko Sram XG-1275 GX Eagle Takapakka. Huom! XD driveri -Hissitolppa Juuri täyshuollettu Specialized IRCC cruise control toiminnolla, rungon sisäinen vienti -Takanapa customina tehty järeämpi jossa tupla laakeri molemmin puolin. Materiaali lentokonealumiini 7075-T6 -Vapaaratas Bontrager 108 rapid drive kuudella kynnellä. Erittäin tiheä kytkentäkulma sekä hieno ääni. -Raceface kammet. Keskiölaakerit uusittu. -Etujarru Magura mt5 4 mäntäinen, takajarru Magura mt2 2 mäntäinen. -180mm levyt edessä ja takana. Jarrulevyt voisi olla tehokkaammat. -sun ringle mulefut 80mm kehät aumateipillä -Veetire snow avalanche 26x4.8" talvirenkaat joissa nastan paikat. Eturengas nastoitettu, mukaan nastat taakse. Huom! Valmiiksi litkutettu. -ei erikseen kesärenkaita -uusi ritchey 785 tanko. tuplalukko gripit. Tällähetkellä tangon leveys 820mm leventimillä. Saa otettua pois. -uusi onoff 70mm stemmi -Penkki WTB Polkimet jätän itselle koska olen niihin tottunut. Voi antaa mukaan shimanon yksinkertaiset lukkopolkimet. Pyörä on ajossa lähes päivittäin ja siinä on käytön jälkeä. Satulaputkessa ja chainstayssä hinkkaumat kun yritin ajaa 5.05” renkailla. Kuitenkin täysin ehjä. Olen itse 180cm pitkä ja pyörä on ketterä ja leikkisä vietävä sekä tehokas poljettava. yhteydenotot yksityisviesti taikka 0viis05686687 Price: 1100 City: Vaasa Province: Pohjanmaa Contact information: Priva, 0viis0 5686687 Muokattu: 5. Maaliskuuta, 2021, käyttäjä: Akilrl85
raukkis80 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2021 Terve, onko pyörä vielä myynnissä?? -Kim
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään