antti va Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2013 Kuvaus: Myydään 2006 ostettu Canyon Nerve XC hintaan 450 euroa uusien pyörien tieltä. Pyörä on ollut käyttämättä neljä vuotta ja sinä aikana sitä ei ole pahemmin huollettu. Keula on alkuperäinen ja hieman kulunut. jarrupalat vaihdettu muutama päivä sitten ja vaihteisto säädetty. Runko kokoa L. Itse olen 188cm ja hyvin on toiminut. Osina muun muassaXT:n voimansiirtoMagura Julie jarrutManitoun keulasatulat ja monet muut osat Iridiumtakakiekko joskus vaihdettu ja on mallia kestää kovaakin ajoa.polkimet shimanon lukkopolkimet Pyörä ei ole uusi, joka näkyy hinnassa, mutta täysin ajokunnossa.Hintapyyntö: 450 euroa tai tarjous.Paikkakunta: Mynämäki, tarvittaessa kulkeutuu Turun seudulle ja Espooseen.Yhteydenottotapa: sähköpostilla [email protected]
Juha_H Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2013 Moro, Onko keula, rattaat ja ketjut jo vaihdettavassa kunnossa?
antti va Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2013 Ketjut olen kerran vaihtanut, mutta alkavat olla kuluneet. Keula on kulunut, eli, se melkein on hyvä uusia. Rattaatkin ovat alkuperäiset, eli niidenkin vaihto saattaa olla edessä, jos haluaa priimaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään