Void Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Kona Malli: Sutra LTD Lyhyt kuvaus: Road/Gravel Rungon koko: 54 Kuvaus: Myynnissä hyväkuntoinen, hieman yli vuoden käytössä ollut Kona Sutra LTD. Vuosimalli 2019, väri upea metallivihreä ja runkokoko 54. Tällä hetkellä renkaina Vittoria Mezcal 29". Kaupan päälle yhden talven ajetut Ice Spiker talvirenkaat. Mukaan saa ostaa haluttaessa lyhyemmän Thomsonin stemmin tai Thomsonin satulaputken. Polkimet eivät kuulu kauppaan ellei erikseen sovita. https://konaworld.com/archive/2019/sutra_ltd.cfm Mieluiten nouto Porista. Myös lähetys onnistuu ennakkomaksulla. Hinta: 1560 Paikkakunta: Pori Maakunta: Satakunta Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 9. Joulukuuta, 2021, käyttäjä: Void Hintaa alas
Void Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Nosto, myynti taas ajankohtaista.
Forearm Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Hei! Olen 184cm. 54cm lie lähellä tuohon pituuteen. Onko pyörään asennettavissa taakkateline?
Void Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Moi, mä olen 176cm ja olen aivan alarajoilla joten voisi olla sinun kokoiselle parempi. Tässä on monta kiinnityspistettä, joten luulisi että saa kiinni telineenkin. Valmistajan sivuilta näkee mihin kohtaan saa ruuvattua kiinni ja voin ottaa kuviakin tarvittaessa. Tuomas
Forearm Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Pydät pyörästä 1800€. Onko yhtään tinkiä? Mulla on vaihtoehtona uusi Trek 920 ja sen saa noin parilla tonnilla.
Void Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2021 Nosto ja hintaa vielä vähän alas.
Void Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2021 Nosto ja hintaa vieläkin alemmas.
Loippo Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2022 Moi. Onko pyörä vielä myynnissä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään