Kolmion Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Tacx Malli: i-Genius Lyhyt kuvaus: varusteineen Kuvaus: Tehokkain rulla-traineri Tacx i-Genius Smart-traineri. Kyseinen laite kestää sprintit 2000w asti, ylämäet 20% ja alamäet -5%. Esim. Zwiftissä treeniohjelmat ohjautuu automaattisesti siten että traineri pitää vaikka tasan 400w, jos treeniohjelma niin neuvoo/vaatii ja itse voi määritellä kadenssin vastuksen muuttumatta. Takuu päättyi siitä tänä keväänä. Olen polkenut sillä ehkä noin 1000km, saattaa olla jopa alle. Talvet ovat nyt menneet töiden puolesta Espanjassa jossa ulkona pääsee polkemaan ilman sadevarustusta. Traineri näyttää watit, nopeuden ja kadenssin. Käytön puutteen vuoksi myyn vaikka olen erittäin tyytyväinen laitteeseen. Mukaan tulee IPad teline ohjaustankoon, treenimatto alle, Tacxin oma treenirengas, UBS ANT+ dongeli tietokoneeseen. Itse käytin enimmäkseen läppäriä joka oli kytketty taulutelkkariin, joskus ihan vain ipadilta. Myynnissä myös muualla. Muokattu: 4. Tammikuuta, 2021, käyttäjä: Kolmion Myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään