Valtteri11 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2020 (muokattu) Merkki: XC -täysjousto Malli: Useita vaihtoehtoja Lyhyt kuvaus: 29” täpäri Rungon koko: L-XL Kuvaus: Oletko päivittämässä uudempaan tai vaihtamassa pidempään joustomatkaan? Tarjoa uudehkoa/uudenveroista XC -täpäriä lyhyellä joustomatkalla. Etenkin runkosetti kiinnostaa kun nurkissa on jo osia riittämiin. Kuiturunko koossa L-XL(191cm) Specialized Epic (Evo) 2018–> Trek Top Fuel / Supercaliber Canyon Lux BMC Agonist/Fourstroke Scott Spark Santa Cruz Blur/Blur TR Santa Cruz Tallboy v3 Orbea Oiz Pivot Mach 4 SL Muutkin vaihtoehdot kiinnostaa, tarjoa. Hinta: 1234€ Paikkakunta: Kouvola Maakunta: Kymenlaakso Yhteystiedot: YV Muokattu: 17. Tammikuuta, 2021, käyttäjä: Valtteri11
TeeJiiM Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2020 Moro. Minulla olisi myynnissä Pivot 429. Runko on L -kokoa, itse olen 180cm joten voi olla vähän pieni mutta testaamalla selviää. Pyörä sijaitsee Kouvolan Anjalassa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään