Hatopii Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2020 Merkki: Bianchi Malli: Via Nirone 7 Compact Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 46 Kuvaus: Myydään käytännössä käyttämätön maantiepyörä. Vuosimalli on 2015, itse olen ostanut 22.3.2016 (kuitin saanee verkkopalvelusta tulostettua) Pyörä on ns. peruskomponenteilla, eli Shimanon Sora 2x9. Mukaan alkuperäinen satula, keväällä otetuissa kuvissa vielä toinen satula. SPD-maantiepolkimet kiinni (optio myös RP300 kenkiin, koko 42) Käyttömäärä: Polarin harjoitusohjelma antaa "kilometri-iäksi" 83km ja sen lisäksi olen ajanut pyörällä yhden 12km työmatkan. Plussina siis: + uudenveroinen + kaikki toimii + ei "virityksiä" Miinukset: - pääasiassa seisonut varastossa, joten tsekkaisin kumit. Olen pitänyt aina paineet sisällä, mutta hyvin vähän ehtinyt rullaamaan... Toimitustapa: - Nouto - Toimitus Turku-Helsinki -akselilla - Lähetys ostajan piikkiin + tarvitsen muutaman päivän aikaa hankkia kuljetuspakkaukset pyörälle OPTIONA: Shimanon RP300 kengät (samalla käyttömäärällä) 50€ Hinta: 490€/tarjous Paikkakunta: Salo Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Ota yhteyttä: 0401327776 harold.hakkinen(ät)jci.fi YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään