Tatu Tegelberg Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2020 Merkki: Myyty: Ridley Malli: Crosswind Lyhyt kuvaus: Koko 52 cyclocross-runkosetti Kuvaus: Vain kiekot puuttuu. Ostin käytettynä 3,5 vuotta sitten cycle centeristä työmatkoja varten. Vuosimallista ei tarkkaa tietoja, noin 2009. Ajettu siis reippaasti mutta pelittää. Myyn edellisten kiekkojen tultua tiensä päähän, otin toisen cc-pyöräni käyttöön enkä tarvitse tätä enää. Campagnolo 10-spd centaur-vaihteet. Alkuperäiset jarrut olen vaihtanut laadukkaisiin avid shorty ultimate -vannejarruihin. Satulaputken olen vaihtanut pidempään, 350mm pitkään. Satulaputken klamppi thomson, myös vaihdettu. Alumiinirunko, hiilikuitukeula. Enimmät kuonat juuri putsattu pois. Olen 185cm pitkä, periaatteessa tarkoitettu minua lyhyemmälle. Koeajettavissa toisilla kiekoilla, tosin niissä on shimano-takapakka. Hyvä peli vaikka ympärivuotiseen ajoon. Ajoin 35mm leveillä kumeilla, leveämpikin mahtuu vielä pyörimään. Alkuperäinen satula nyt kiinni. Minulla on pari muutakin satulaa jos tarvetta. Polkimet kaupan päälle, perus lukko/flättimallia. Stemmi 100mm. Stemmeja olisi myös paria eri mallia. Nouto tai toimitus pks (pidemmälle pientä korvausta vastaan, sovittavissa). Hinta: €300 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0405406838 / tegeltatu at gmail piste com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään