stubisto Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2020 Merkki: Suomi Tyres Malli: WXC Piikkisika W408 Superlight Lyhyt kuvaus: MYYTY Kuvaus: Myynnissä uudenkarheat nastarenkaat ajoon kuin ajoon. Itse laitoin juuri vanteelle ja harmillisesti spessun haarukka rajoitti niin, että takarenkaan piikit ottivat haarukkaan kiinni. parempi siis laittaa nämä eteenpäin 😩 Renkaat ovat tubeless ready. Näin yhden pyörähdyksen ajettuani oma näppituntuma renkaista on 5/5. Hyvä pito kuivalla asfaltilla, nurmikolla ja lumessa. Piikkien koko on about 1-1.5mm, mutta niitä on aika älyttömän paljon. Rullaavuus asfaltilla hyvä paksuudesta huolimatta. Paljon en ole 100m enempää näillä ajanut, joten vaikea sanoa tarkemmin näistä😅 Vain testiajossa olleet uudet nastarenkaat, joten tästä köyhän miehen BLACK FRIDAY ALENNUS🤩 itse jouduin odottamaan näitä 2kk, joten uusien tilaamisessa vii mennä pitkälle tammikuun puolelle. Itse mitattuna 2bar/30psi paineilla todellinen leveys: 2.65 tuumaa. Omassa fillarissa takakeskiön ja takahaarukan etäisyys 380mm, jolla otti hieman kiinni -> veikkaisin 390mm riittävän! Lisätietoja löytyy googlettamalla otsikon mukainen teksti! Kuvia voin lähettää enemmän Whatsappilla. Hinta: 200€ Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: 0443222251
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään