stenu Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Campagnolo Malli: Centaur/Potenza/CX11 Carbon Lyhyt kuvaus: voimansiirto-/vaihdesetti Kuvaus: Gravelin 1X-päivityksen myötä yli jäänyt 2x11-vaihteinen, musta Campagnolo Potenza/Centaur -setti hiilikuituisilla CX11-kompaktikammilla: -Kahvat Potenza, vaihdettu 10-v Centaurin hiilikuituiset jarruvivut. Potenzan alkuperäiset mustat alumiiniset löytyy myös. -Takavaihtaja Potenza, pitkä häkki, käytön jälkiä jonkun verran ja kaipaa uusia rissoja -Etuvaihtaja Centaur 11 -Kammet CX11 Carbon. 172,5 mm. Vetopuolen laakeri juuri uusittu. Kammissa käytön jälkiä. Rattaat alkuperäiset ajamattomat 50/34 C.A.R.T. (Mulla ollut käytössä Stronglightin 36/46-rattailla) -2 kpl Centaur-rataspakkoja 11-32, molemmat hyvässä kunnossa ja toinen melkein uusi Laakerikupit (Power Torque) tarvitset uudet ja mulla ehkä oli ajamaton ketjukin. Päivitän, kun olen tsekannut. Hinta: 250 € Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: mikko(miukumauku)helsinginkatse.fi tai nolviisnol-5693042 Muokattu: 24. Marraskuuta, 2020, käyttäjä: stenu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään