Arttttuuu Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: NS Bikes Malli: Clash Lyhyt kuvaus: 26" Jäykkäperä Rungon koko: M Kuvaus: Myynnissä erittäin ketterä 26" maastopyörä joko metsään poluille,bikeparkkiin tai vaikka bmx parkille. Kyseinen pyörä ollut minulla tämän kesän olen ostanut pyörän uutena bikesteristä. Kilometrejä ei ole kertynyt juurikaan loukkaantumisten vuoksi joten on hyvässä kunnossa. Ensihuollon teen ennen myyntiä. Eteen olen vaihtanut Maxxis Minion DHF ja taakse laitoin Maxxis HIGH ROLLER 2 Muut specsit :https://shop.nsbikes.com/shop/complete-bikes/prod/nsbi-clash-20 Vaihdossa kelpaa dh/freeride pyörä! Hinta: €600 Paikkakunta: Lohja Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] Nolnelnol 4106864 Muokattu: 12. Maaliskuuta, 2021, käyttäjä: Arttttuuu
BenDilde Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2020 Moro! Kiinnostaako tilalle Spessun dh pyörä?
Hermanni H Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2021 Hei. Olisin kiinnostunut pyörästä dirtti käyttöön ja kiinnostaisiko tuommonen kenties vaihdossa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään