jaalou Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2020 Merkki: Focus Malli: Marex CX 1.0 Disc hiilikuitu Lyhyt kuvaus: cyclocross-pyörä Rungon koko: L 56 Kuvaus: Ostaja perui tulonsa. Pyörä myynnissä. Myydään siisti ja vähän ajettu hiilikuiturunkoinen Focus Mares CX 1.0 disc L -koko (56cm). Olen toinen omistaja, ostin pyörän keväällä. Olen ajanut noin 700 km pääasiassa asfaltilla. Koko on liian iso minulle (pituus 177 cm, inseam 84 cm). Edellinen omistaja ajanut max 2000 km. Kaikinpuolin ehjä. Ei kaaduttu. Siisti ja huollettu. Uudet ketjut. Vuosimalli 2014 (käyttöönotto 2015) Levyjarrut (vaijerilla) Lisäjarrukahvat Hiilikuiturunko Ultegra kahvat ja takavaihtaja Vaihdettu lyhyempi stemmi, alkuperäinen mukaan (retkikuvassa lyhyempi paikoillaan) Takakumi alkaa olla vaihtokunnossa Lukkopolkimet ja juomateline mukaan. Jos kiinnostaa niin ole yhteydessä . Lisäkuvia vaikka whatsupilla. Hinta: 925 € Paikkakunta: Liminka Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Jaakko, puh o5o-3143591 jaakko(a)louhisalmi.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään