Markokor Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2020 Merkki: Pole Malli: Taiga Lyhyt kuvaus: 29+ ja 27,5/4,5 Rungon koko: M Kuvaus: Maastovalmis menopeli moneen makuun. Nyt looppitangolla ja retkihenkisenä. Voin vaihtaa suoremman 780mm:n paikalleen. Kiekot: 29+ Stans Hugo 52 29/3,0 Wtb Rangereilla, melkein uudet 27,5 Jackalope 80, päällä Gnarlwhal 4,5" Voimansiirto: RaceFace Ride kammet Absolute black 28 ovaalilla. Sram GX Eagle. Tällä hetkellä paikalla GX GripShift mutta voin vaihtaa tilalle vivunkin Jarrut: Formula Cura4 180/180. Todella tehokkaat. (RaceFace stemmi ja tanko), Selle satula, kiinteä tolppa. Kuvan Saint lukkopolkimet ei kuulu kauppaan. Mukaan ainakin yksi vaihtajan korvake Kulkee kovaa ja vakaasti ylä- ja alamäkeen. Olen itse 176, sisäjalka 84 ja istuu kuin hanska. Menenee 170-180 -senttiselle. Nähtävissä ja testattavissa sopimuksen mukaan. Pyörässä on jälkiä mutta se on täysin ehjä. Ajettu lähinnä metässä. Ohjainlaakeri ja keskiölaakerit vaihdettu syksyllä 2020. Keräilykamaa, näitähän ei enää saa... Vaihdossa kelpaa Pole Taival runko M-koossa tai kevyt gravel-pyörä, kuituinen tai teräs. Myyty hintaan 2300€ Hinta: 2300 Paikkakunta: Kaarina Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Marko Korkeaniemi.
Markokor Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2020 (muokattu) Vielä myynnissä. Voin myös myydä runkosettinä varusteineen, jäykällä tai vaikka vain toisilla kiekoilla. -marko Muokattu: 8. Joulukuuta, 2020, käyttäjä: Markokor
Markokor Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2021 Pannaas takas myyntiin jotta saa Evolinkkiin paremmat palikat...
K_Alien Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2021 (muokattu) Hei, Vieläkö on Pole myynnissä? Onko nyt siis millä varusteilla? Oisko mulle 170cm lyhyelle sopiva koko? Muokattu: 3. Elokuuta, 2021, käyttäjä: K_Alien Lisätieto
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään