oct Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2013 Kuvaus: SKS Raceblade Long. Jos luet tätä ilmoitusta, luultavasti tunnet tämän mainion tuotteen. Lokasuojista on siis kyse ja väri musta. Kuten nimi vihjaakin, lokarit on reilun pituiset ja mukana tulee myös varsin hyvät roiskeläpät. Pikalokari, helppo ja nopea kiinnittää ja poistaa. Takalokarin pituus 810 + 150 mm, etulokarin pituus 520 + 150 mm. Sopiva rengaskoko: 700 x 18-23mm / 28". Tuote on käyttämätön, myyntipakkauksessaan. MYYTY Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2013 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
ykosi Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2013 http://www.sportstore.fi/tuote/sks-raceblade-long-lokasuojat/525184/
oct Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2014 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2014 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään