rosberg Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2020 Brand: NS Bikes Model: Capital Short description: Dirt/Street Frame size: 24" Description: Tyhjennetääs nyt tämäkin varastosta, kun ei käyttöä ole. Kyseessä vähän vanhempi NS Bikesin Capital runko, lojunut vuosia varastossa käyttämättömänä ja laitettu nyt tänä vuonna kuntoon. Renkaat, keskiö, kammet, eturatas, ja polkimet täysin uudet ja ajamattomat. Kaikki muutenkin hyvässä kunnossa. Kevyt vehje ja näitä runkojahan on nykyään lähes mahdoton saada 24" kiekoille. Ainoana "miinuksena" on, että jarruja ei tähän runkoon enää saa, sillä tapit aikoinaan hiottu pois. Satula myös kiinni wedgellä. Price: 400 € City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: Privalla yhteydenotot
dirttihakusessa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2020 Moro! Minkä pituinen kuski itse olet?
rosberg Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2020 36 minutes ago, dirttihakusessa said: Moro! Minkä pituinen kuski itse olet? Itse 176cm. Käyttötarkoitukseen sopiva, mutta ei tällä istualteen poljeta.
dirttihakusessa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2020 Voisitko ottaa yhteyttä vaikka whatsapissa 0403223263
rosberg Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2021 Edelleen myynnissä. Parilla satkulla saa hakea pois.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään