Arsk@ Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2020 Merkki: NS Bikes Malli: Eccentric Lyhyt kuvaus: L kokoinen ht-runko Kuvaus: Loistava hardcore jäykkäperä, tällä hoituu ht enskat ja perus polkuajelut. Tässä linkki valmistajan sivuille: http://www.nsbikes.com/2017/eccentric-alu-evo-275,120,pl.html. Harmittaa myydä, mutta täpärikuume, eikä opiskelijana ole varaa pitää useampaa pyörää. Olen itse ajellut 160 mm keulalla, jolloin ohjauskulma on noin 64 astetta, lyhyempikin keula tietysti menee. Rungossa muutamia naarmuja, mutta ei mitään ajamista haittaavaa. En ole vielä ehtinyt purkaa, joten nopea ostaja voi koeajaa ajokuntoisena. Mukaan FSA:n ohjainlaakeri, Race Face keskiö, taka-akseli sekä satulatolpan panta. Vaihtoa voi ehdottaa 27.5 enska/trail täpärirunkoon, ja tarjouksia voi esittää. Hinta: €270 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV tai nolla neljä 4 331 7722
TTaponen Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2020 Minkäs mittaiselle tuo natsaa?
Arsk@ Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2020 Olen itse 178. Arvioisin, että menee 174-183.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään