Petrikaari Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2020 Merkki: Merida Malli: Ride 93 Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 54 Kuvaus: Siisti ja kaikinpuolin toimiva noin 5 vuotta vanha maantiepyörä. Runko alumiinia ja keula hiilikuitua. Koko M/L. Olen 178cm ja pyörä on minulle sopiva. Pyörä on ollu minulla uudesta lähtien ja arvion mukaan olen ajanut sillä noin 500km per kesä. Muuten vakio-osilla, mutta takana uusi ulkokumi ja uudet ketjut. Kauppaan mahdollista tinkiä mukaan juomapullotelineet, kombipolkimet, shimanon pyöräilykengät ja uutta sisuskumia. Tuotetiedot: Runko: Ride Lite Aluminium Etuhaarukka: Road Carbon full Etuvaihtaja: Shimano Tiagra Takavaihtaja: Shimano 105 Ketjut: KMC X10 10s Jarrut: Merida Road COMP Vaihdevivut: Shimano 105 Ohjauskannatin: Merida Comp OS -7 Satula: MERIDA Pro SI Satulakannatin: Merida Road SB12 27.2 Ohjaustanko: Merida Anatomic Road OS Vanteet: Alex Race24 Renkaat: Continental Ultra Sport 25 ja Continental grandprix4000 Vaihto mahdollista fatbikeen. Hinta: €450 Paikkakunta: Suonenjoki Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: [email protected] 0407291436
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään