twire Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kuvat pitäisi saada mukaan liitetiedostona omalta koneelta, niin ei tarvitsisi linkittää niitä milloin mitäkin kauttaAinakin minä sain liitettyä kuvat suoraan koneelta. Hyödyllinen ominaisuus, pitkän päälle tosin syö resursseja.
kribe Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Mielestäni myyntipalstan viestejä ei saisi poistaa myynnin tapahduttua. Esim. hintatason seuraaminen onnistuu näin paremmin. Eli otsikkoon lisätään vaan myyty ja viesti pidetään ennallaan.Näin sen on tarkoitus mennäkkin. Siksi viestin poisto on estetty 60min ajaksi, mutta muokkaaminen on rajatonta, jotta MYYTY-merkintä voidaan lisätä.Harmillisen usein vaan käy niin, että käyttäjä lisää otsikkoon "Myyty" ja poistaa joko koko sisällön tai ainakin hinnan. Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että omia viestejä täytyy päästä muokkaamaan.Itse olen sitä mieltä, että tuo nykyinen, yksi Osto- ja yksi Vaihto-osio, on paras systeemi. Näitä fillarifoorumeita kun on vuosia selannu, niin voi aika suurella varmuudella sanoa, että Osto-osio ei tule ruuhkautumaan.
Administrator Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Harmillisen usein vaan käy niin, että käyttäjä lisää otsikkoon "Myyty" ja poistaa joko koko sisällön tai ainakin hinnan. Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että omia viestejä täytyy päästä muokkaamaan.Itse olen sitä mieltä, että tuo nykyinen, yksi Osto- ja yksi Vaihto-osio, on paras systeemi. Näitä fillarifoorumeita kun on vuosia selannu, niin voi aika suurella varmuudella sanoa, että Osto-osio ei tule ruuhkautumaan.Lisäilin tuonne ohjeisiin, ettei viestin sisältöä poistettaisi, toivottavasti joku oppii.
Guest Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2010 Olisi kiva, jos ihmiset laittaisivat myytävän tuotteen paikkakunnan suoraan otsikkoon, niin voisi silmäillä vähän paikallista tarjontaa samalla.
Administrator Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2010 Edelleen toistaen, harva muistaa noita laittaa viestien edelle. Tarjotaan osto- ja myyntiosiota erikseen, niin kuan kunnes lähtee käsistä.
Eikku Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2010 Vois skaalata foorumin vähän leveämmäksi että mahtuu embeddaamaan edes jonkin levyisen kuvan ilmoon. Nyt joutuu tyytymään linkittämiseen.
mrvelo Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2010 Toivoisin tuonne myyntiosastoon oman paikan Vintage pyörille esim yli 25v vanhoille. Kiitos ja anteeksiMrVelo
Administrator Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2010 Toivoisin tuonne myyntiosastoon oman paikan Vintage pyörille esim yli 25v vanhoille. Kiitos ja anteeksiMrVeloAika raaka rajaveto ja tarjontakaan ei varmaan olisi mitään aivan älytöntä? Eikö niitä voi tuonne Muut-osioon laittaa?
Administrator Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2010 Vois skaalata foorumin vähän leveämmäksi että mahtuu embeddaamaan edes jonkin levyisen kuvan ilmoon. Nyt joutuu tyytymään linkittämiseen.Levitetään, kunhan saadaan testattua se toimivaksi, vielä vaiheessa.
Guest Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2010 Mikäs tuossa haussa on, kun esim. hakemalla "etuvaihtaja" (tai "satula") tulee ilmoitus että.. InformaatioHausta jätettiin pois seuraavat sanat: etuvaihtajaAnna ainakin yksi sana haettavaksi. Jokainen sana täytyy olla vähintään 3 merkkiä pitkä ja siinä ei saa olla enempää, kuin 14 merkkiä, poisluettuna villit kortit.Sieltä kuitenkin löytyy ilmoituksia josta sana etuvaihtaja löytyy?
Recommended Posts