Mikpal Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2013 Myydään 2012 elokuun lopulla ostettu Bianchi impulso 105, kokoa 61cm. Pyörällä ei viime kesänä kerennyt juuri ajella ja tänä vuonna mittariin on tullut noin 1100km. Mankeli on loistavassa kunnossa eikä vaurioita ole lukuunottamatta vaijereiden runkoon aiheuttamaa pientä nirhaumaa. Pyörä käytetty oikeaoppisesti ensihuollossa heti 350-400km jälkeen. Kiekot rihdattu 24.07.2013. Uudet renkaat hankittu tänä kesänä. (Schwalbe luganot) Mukaan saa myös alkuperäiset (Hutchinson equinox) ja näistäkin löytyy vielä hyvin eloa. Mukaan haluttaessa myös shimanon mtb-polkimet, joilla itse olen lenkkini taittanut.Talvella pyörää säilytetty lämmitetyssä varastossa ja kesä ikkunoidulla parvekkeella. Jokaisen lenkin jälkeen olen pyrkinyt pyörän puhdistamaan/huoltamaan. Myyn tämän kaunokaisen, sillä tarvitsen rahoituksen ympärivuotisempaan malliin. Tarkemmat speksit: Runko: Impulso Full Alu Etuhaarukka: Alu/hiilikuitu Vaihdekahvat: Shimano 105 Etuvaihtaja: Shimano Tiagra Takavaihtaja: Shimano 105 Kammet: FSA Omega 50/34 Jarrut: Reparto Corse RC-471Kiekot: Reparto Corse DRX 4000 Renkaat: Schwalbe lugano mukaan myös alkuperäiset Hinta: Pyörä 900e Paikkakunta: Oulu ja mieluiten nouto. (Myös matkahuolto, mikäli vastaanottaja maksaa toimituskulut). Pyörän voin tuoda myös kokkolan suuntaan tarvittaessa. Tervetuloa kokeilemaan. Yhteydenottotapa: Joko spostilla [email protected] tai soittamalla nollaneljänolla 1418966
Mikpal Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2013 Hintaa päivitetty ja nyt lähes uudenveroinen huippupyörä 1000e
Mikpal Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2013 Pyörä vielä kaupan, hintaa tarkasteltu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään