Terojk Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Trek Malli: Powerfly 7 FS 2019 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 27,5"+ Keltainen Rungon koko: 19,5" Moottorin teho: 250W Kuvaus: Myydään erinomaisessa kunnossa oleva Boschin moottorilla varustettu Trek Powerfly 7 FS. Alkuperäiset osat poislukien renkaat ja satula. Huollettu 8/2020, jolloin uusittiin voimansiirrosta takapakka, ketjut ja eturatas sekä jarrupalat. Pyörällä ei ole kaaduttu kertaakaan. Rungossa normaaleja käytön jälkiä, mutta niitäkin kovin vähän. Pyörällä on ajettu nyt 4745 km ja viime ajat pääosin teitä pitkin, jonka takia laitankin tämän myyntiin ja hankin paremmin tielle sopivaa kalustoa. Tämä menee siellä hieman hukkaan. Runkokoko on siis 19,5". Itse olen 184 cm. Tarkat speksit pyörälle löytyy täältä: https://www.vitalmtb.com/product/guide/E-Bikes,111/Trek/Powerfly-FS-7-Plus,23643 Kauppaan ei kuulu kuvassa oleva satula, juomapulloteline ja soittokello. Mukaan saa alkuperäisen satulan (erillinen kuva). Mielellään nouto, mutta voin tarvittaessa tuoda Etelä-Suomen alueella bensakuluja vastaan. Olen pyörän ensimmäinen omistaja, kuitit löytyy. takuut voimassa. EDIT: Mittarilukema on nyt 4890 km Hinta: 2800€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: puhelin: nolla neljä nolla 588 27 38 email: terojk ät geemeili piste com Muokattu: 28. Syyskuuta, 2020, käyttäjä: Terojk
Terojk Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2020 Up. Hintaa laskettu.
Terojk Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2020 Up. Hintaa laskettu, kilometrit päivitetty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään