JesseT Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Salsa Malli: Mamasita 2012 Lyhyt kuvaus: Kuitukeulainen XC-pyörä Rungon koko: L/20 Kuvaus: Myynnissä kevyt ja nopea Salsan Mamasita-runkoon kasattu XC-pyörä. Runko vuodelta 2012, komponentit muutaman vuoden takaa mutta näillä kilometrejä max 200km eli kulutusosiltaan käytännössä uusi. Runko: Salsa Mamasita 2012 Large, alumiinia Keula: Syncross täyskuituinen Ohjainlaakeri: Cane Creek forty Ohjaamo: Stemminä Thomson X4 90mm, tankona Raceface aeffect hiilikuituisena, 725mm pituutta ja 20mm nousua. Grippeinä Odi ruffian Istuinosasto: Salsan tolpan kiristin, Thomsonin tolppa ja satulana Fizik aliante Voimansiirto: 1x10 Shimanoa, Slx 11-36 pakka, Zee vaihtaja ja Xt vipu. Kampina Raceface aeffect 175mm mitassa, Racefacen laakerilla ja 30t nw-rattalla. Ketjusta ei muistikuvaa, todennäköisesti Slx Kiekot ja renkaat: DT swiss csw, jonkun xc-cuben ensiasennuskiekot. Renkaina Maxxis Ikonit litkutettuina stanin kamoilla. Jarrut: Shimano Deore M615, levyjen koot edessä 180mm ja takana 160mm Koosta sen verran että itse olen 178cm ja yhtään lyhyemmälle en varauksitta suosittelisi. Tarkempi geo täältä: https://salsacycles.com/bikes/archive/2012_mamasita Vaihdossa voin ottaa max 300e hintaisen CX/Gravel-kiekkosetin mutta mieluiten tästä rahaa vastaan luopuisin. Pyörä myydään ilman polkimia. Hinta: Myyty Paikkakunta: Järvenpää Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Muokattu: 18. Syyskuuta, 2020, käyttäjä: JesseT
Tassu Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2020 10.9.2020 klo 21.39, JesseT kirjoitti: Koosta sen verran että itse olen 178cm ja yhtään lyhyemmälle en varauksitta suosittelisi. Tarkempi geo täältä: https://salsacycles.com/bikes/archive/2012_mamasita L/20 koko varmaan kertoo, että isokokoiselle tarkoitettu pyörä, mutta tulkoon julki, että itsellä samanlainen täysjäykkänä ja samassa koossa. Ite 190cm ja on just passeli koko mulle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään